وکیل ملکی در شرق تهران

وکیل ملکی در شرق تهران

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که به تازگی به یک مشکل حقوقی برخوردکرده اید و به دنبال یک وکیل ملکی در شرق تهران میگردید تا بتوانید در رابطه با مسئله ملکی خود از او مشاوره و کمک بگیرید و پرونده خود را به او واگذار کنید. یا صرفا قصد دارید تا اطلاعاتی را در حیطه ملکی و حقوقی کسب کنید. ما در ادامه قصد داریم تا اطلاعاتی را در رابطه با خصوصیات یک وکیل ملکی که در حیطه تخصصی مورد نظر شما در شرق تهران فعالیت میکنند را به شما بدهیم و توضیحات مختصری را هم در رابطه با یک سری از مسائل ملکی به شما ارائه کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

وکیل ملکی کیست؟

اگر بخواهیم به این سوال که وکیل ملکی کیست پاسخ دهیم باید بگوییم که در حالت کلی به کسی وکیل ملکی میگوییم که اول از همه در این حیطه حداقل در یک زمان نسبتا طولانی به صورت تخصصی فعالیت داشته باشد و نسبت به تمامی جوانب این زمینه آگاه باشد تا بتوان بهترین نتیجه را در پایان روند پرونده به ما بدهد. پس تجربه و دانش کافی اولین اصل برای یک وکیل ملکی مجرب است. حال اگر بخواهیم برایتان توضیح مختصری را در رابطه با مسائل ملکی بگوییم که اصولا به چه نوع مشکلات و پرونده های حقوقی در دسته پرونده های ملکی قرار میگیرند.

به طور کلی دعاوی ملکی، دعاوی هستند که در آنها موضوع و مشکل اصلی ما اموال منقول و غیر منقول هستند. حال که حرف آن به میان آمد اصلا به چه نوع اموالی اموال غیر منقول میگوییم؟

اساسا به آن دسته از اموالی که برای ما امکان نقل مکان و جابه جایی آنها به شخص دیگری وجود ندارد اموال غیر منقول میگوییم. که البته لازم به ذکر است که خود این نوع اموال هم به عنوان یک سری از اراضی میتوانند به دسته داخل محدوده شهری و یا خارج از محدوده شهری تقسیم شوند.

اما اگر بخواهیم به شکلی دیگر اموال را تقسیم کنیم میتوانیم آنها را به صورت تجاری و یا مسکونی تقسیم کنیم که هر کدام از آنها نیز خصوصیات منحر به فرد خود را دارند. که البته یک وکیل مجرب ملکی به تمام ابعاد این نوع اموال واقف است و بعد از این که پرونده موکل خود را به طور کامل مطالعه کرد جلساتی را با موکل خود تشکیل میدهد تا بتواند به بهترین استراتژی و روند برای حل کردن پرونده و به نتیجه رساندن آن برسد. پس تا اینجا به صورت کامل خصوصیات یک وکیل ملکی را برایتان بیان کردیم تا بتوانید بهترین وکیل ملکی در شرق تهران را برای پرونده خود پیدا کنید. در ادامه به صورت موردی این خصوصیات را برایتان شرح خواهیم داد.

وکیل ملکی کیست؟

خصوصیات یک وکیل خوب ملکی در شرق تهران

داشتن تجربه و سابقه کافی

همانطور که تا اینجای مقاله به بیان آن پرداختیم و خود شما هم حتما میدانستید در حوزه وکالت هم همانند هر حیطه کاری سابقه فرد حرف اول را در نتیجه کار میزند. پس لازم است تا شما هم داشتن تجربه و سابقه کافی را در حین انتخاب وکیل ملکی خود در نظر بگیرید تا با سرعت و بهترین نحو ممکن به نتیجه ای مثبت در پرونده ملکی خود برسید. پس در انتخاب بهترین وکیل ملکی در شرق تهران خود این مورد را هم در نظر بگیرید.

راهی کوتاه و کم هزینه برای رسیدن به نتیجه

همانطور که در قسمت بالا بیان کردیم تجربه وکیل ملکی میتواند در طی کردن روند ها و رسیدن به یک نتیجه مطلوب تا حد زیاد به ما کمک کند. چرا که میتواند راهی کوتاه و کم هزینه برای رسیدن به نتیجه را در پرونده به ما بدهد. از دیگر مزایای داشتن تجربه و سابقه بالا این است که وکیل میتواند راهی را برای ما پیدا کند که بتوانیم با کمترین هزینه و صرف انرژی به نتیجه مطلوب در پرونده خود برسیم. که به مراتب دیده شده است که در مواردی که وکیل ملکی ما تجربه و سابقه کافی را در این زمینه ندارد برای حل پرونده مسیر هایی را در پی میگیرد که به مراتب دشوار تر است و در نهایت هزینه بالاتری هم برای ما خواهد داشت. این هم مورد دیگری است که در انتخاب وکیل ملکی در شرق تهران باید در نظر بگیرید.

مطلب پیشنهادی : وکیل ملکی در ونک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
تماس جهت مشاوره با وکیل کیفری